latviski   по-русски

RIEPU MEKLĒŠANA 


Platums Augstums Diametrs

MŪSU SERVISI 




 

MAZDA MEHĀNISKĀS PĀRNESUMKĀRBAS REMONTS


Eļļas nomaiņa Mazda APK

 

Automātiskā pārnesumkārba ir diezgan dārgs un sarežģīts mūsdienīgas automašīnas mezgls. Eļļas nomaiņa Mazda APK ir profilaktisks pasākums, kas paredz eļļošanas sastāva pilnīgu nomaiņu un sistēmas tīrīšanu. 

Daudzu japāņu ražotāju pozīcija ir tāda, ka eļļas nomaiņa automātiskajā pārnesumkārbā nav jāveic visa ekspluatācijas perioda laikā, tomēr šāda pieeja nav attaisnojama mūsu valsts apstākļos.

Prakse rāda, ka eļļas nomaiņu Mazda APK ir jāveic ne retāk kā ik pēc 60-80 tūkst. km nobraukuma, pretējā gadījumā pārmērīgs piejaukumu daudzums var katastrofiski ietekmēt transmisijas detaļas un būs nepieciešams Mazda APK remonts.


Mazda MPK remonts


Autoservisa pakalpojumu, kas paredz Mazda MPK remontu, veic pieredzējuši meistari. Mēs garantējam operatīvu diagnostiku un mehāniskās pārnesumkārbas bojājumu iemeslu noteikšanu.

Nopietns Mazda MPK remonts notiek diezgan reti, jo statistisku problēmu šim japāņu ražotāja mezglam nav. Visiem mūsdienīgiem Mazda modeļiem bez izņēmuma ir droša transmisija. „Mehānikas” vidējais ekspluatācijas termiņš ir 300-350 tūkst. km, tādēļ Mazda MPK remonts, parasti, nav vajadzīgs visā automašīnas kalpošanas mūža garumā. Par Mazda mehāniskās pārnesumkārbas īpatnību var uzskatīt nepieciešamību bieži nomainīt eļļošanas sastāvu. Mazda MPK eļļas nomaiņa ir nepieciešama ne retāk kā pēc 50-60 tūkst. km, pretējā gadījumā var rasties nopietni bojājumi.

Mazda pārnesumkārbas remonts ir saistīts ar Mazda sajūga nomaiņu, kas notiek pēc 130-150 tūkst. km nobraukuma. Tas ir ļoti labs rādītājs šīs klases automašīnām.

Tā kā Mazda MPK remonts, tāpat kā jebkura cita Mazda tehniskā apkope, ir augsti tehnoloģisks uzdevums, visi darbi ir jāveic, izmantojot speciālu aprīkojumu. Autoservisa meistari izmanto augsti tehnoloģisku mūsdienīgu aprīkojumu un gan oriģinālos, gan neoriģinālos izejmateriālus un rezerves daļas (pēc klienta vēlēšanās).

 

Mazda sajūga nomaiņa

 

Mazda automašīna ne velti tiek uzskatīta par vienu no visdrošākajām savā klasē, tomēr pat plaši pazīstamais japāņu ražotājs nespēj radīt mūžīgu transportlīdzekli.

Kopumā, Mazda sajūga nomaiņu ir jāveic salīdzinoši reti. Parasti autoservisā ar šādu problēmu griežas pēc 130-160 tūkst. km nobraukuma. Ņemot vērā to faktu, ka Mazda MPK remonts ir vajadzīgs tikai pēc 300-350 tūkst. km, var teikt, ka Mazda sajūga nomaiņa tiks veikta vienreiz līdz visa mezgla kapitālremontam. Ir jāatzīmē, ka bojājumi sajūga darbā rodas, mezglam nodilstot, tādēļ nejauši šīs detaļas bojājumi praktiski nenotiek. Tas ir, ja uzmanīgi sekot savai automašīnai, tad mūsu speciālisti varēs īstenot Mazda sajūga nomaiņu līdz „letālam” iznākumam.

Visbiežākais bojājums, kas prasa Mazda sajūga nomaiņu, ir berzes uzlikas nodilums. Ir zināms, ka Mazda automašīnām netīk sportisks braukšanas stils, kas izpaužas gandrīz uz visiem transportlīdzekļa galvenajiem mezgliem. Ja vadītājs piekopj dinamisku pārvietošanās veidu, berzes uzlikas var nodilt jau pēc 100 tūkst. km un būs nepieciešams nopietns Mazda remonts. Nesavlaicīga diska, kura berzes uzlikas ir izgājušas no ierindas, nomaiņa var novest pie visnopietnākajām sekām, piemēram, pie Mazda sajūga kompleksas nomaiņas. Ja Jūs negriezīsieties uz servisu savlaicīgi, tad var notikt visa mehānisma iesprūšana. Bieži vien Mazda sajūga nomaiņa var būt nepieciešama izslēdzējgultņa bojājuma dēļ.

Pērkot lietotu automašīnu, ir jāveic kompleksa MPK diagnostika, lai pārliecinātos par to, ka sajūgs ir darbderīgs. Bieži vien, ja auto stāv dīkā, sajūga mehānisma diski „salīp”, tas var izraisīt nepieciešamību nomainīt Mazda sajūgu. Parasti Mazda sajūga kompleksa nomaiņa tiek veikta, nobraucot 150 tūkst. km. Tomēr, ja bojājumu ir izraisījusi sportiska braukšanas maniere, var iztikt ar ne tik kardinālām metodēm. Šajā gadījumā ir iespējams nomainīt berzes uzlikas, dzenamo disku un pat izslēdzējgultni.

Autoservisā tiek veikta Mazda 3, Mazda 6 un citu modeļu sajūga nomaiņa. Dosim dažus noderīgus padomus no autoservisa speciālistiem, kas palīdzēs Jums patstāvīgi noteikt sajūga bojājumu. 1. Mazda sajūga nomaiņa var būt nepieciešama, ja ir traucēta pārnesumu pārslēgšana. 2. Automašīnas ieskrējiens notiek lēnāk nekā agregāta apgriezienu uzņemšana.

Nedrīkst aizmirst, ka Mazda 3 un, piemēram, Mazda 6 sajūga nomaiņai ir savas konstruktīvās īpatnības, tādēļ nav ieteicama patstāvīgi iejaukšanās šajā automašīnas mezglā.

Copyright © 2010-2017 Attīstības ritenis, All rights reserved. Izstrādāts LatInSoft